Tuesday, June 8, 2010

kursus microcontroller

bengkel di fkab. penempatan di za'ba. spesifik, tngkat 3 blok F. diulangi, TINGKAT 3.

hari2 bangun pagi racing ke fkab. hari2 buat programming. hari2 kena buat lampu menyala, kelip2, selang seli dengan bunyi buzzer, traffic light, sensor, check kelembapan tanah, pam air, robot.

yup, aku belajar programming jugak sebab benda wajib untuk course aku. tapi xlaa SETIAP HARI. dan x jugak C LANGUAGE.

owwhhh...nape aku macam marah? sebab aku sakit kepala sekarang. sebab aplikasi aku hari ni asyik x jadi je. traffic light yang aku program bakal buat simpang 3 mengalami kemalangan jiwa paling besar dalam sejarah.

dan juga aku kena hadapi sesuatu yang besar. next week aku kena ajar budak2 sekolah pasal yang aku dah belajar ni. yup, yang aku pun sakit2 kepala buat. hebat.

No comments: