Thursday, June 10, 2010

1st week

entry sebelum ni penuh dengan keemoan sebab aku penat...so kali ni, aku nak cite elok2 skit..huhu...

aku join microcontroller course dengan budak2 fac aku...sebab benda ni budak2 kejut yang mahir, so bengkel ni pun kat kejut...hari2 kena gi lab kejut, pasang benda2 elektronik tu then programkan fungsi2 yang kitorang nak supaya benda tu berfungsi...

literally, kitorang dah buat lampu kelip2, buzzer, traffic light, water sensor dengan tracking line robot...paling pening, traffic light with sensor...huh....tu yang buat aku emo...

tapi hari ni, semua kursus dah habis...dan aku paling suka hari ni sebab robot yang aku dengan yan reka menang race kat track tadi dengan kelajuan 1 minit 3 saat untuk 3 lap...wooohoooo!!!!

next week kitorang semua akan jadi mentor untuk budak2 tingkatan 4 sekolah bangi and kajang...diorang akan belajar benda yang sama macam kitorang dah belajar..so, senang laa untuk kitorang nak ajar diorang...

pasal budak2 sekolah tu, aku akan upload next week laa lepas habis semua...harap2 diorang x nakal....

traffic light yang buat aku tensi

the champion =)

more pic on fb..

sekian~

2 comments: