Wednesday, June 30, 2010

sayangsss

ni quick entry untuk cuti2 dengan DOT hari tu sebab aku xde idea nk tulis ape..huuu..

well, bkn laa the whole DOT..ade abg nas, fatin, abg ijan, abg hazal, abg say o dengan kk je..

27th june 2010
gi amik keta sewa dengan abg ijan n kk kat hentian kajang..gi awal sebab nak kejar tengok devdas kul 9..hahaha...amik 2 keta; kancil dengan iswara..kancil tinggal kat umah aku..iswara duk kat ukm.

28th june 2010
abg ijan sampai umah, gerak gi amik fatin..ni sesi dialog before amik fatin

aku : gerak dlm kul 7, confirm jammed jalan otw gi ampang..
abg ijan : xpe2. tau jalan lain. x jammed sangat la..

20 minit berikutnye, kami masih dalam cheras..kalau ikut tol, waktu tu dah sampai ampang pun..then tibe2 dari jalan-abg ijan-kate-x-jammed, terus masuk balik high way yang utama..rupe2nye 20 minit duk pusing2 dalam cheras je..buang masa kat situ..huhu..

so, memang makan mase kat situ..so, bertolak lambat..sampai melaka dah tengahari..terus gi zoo melaka..jalan2, tangkap gambar, gi makan, then semayang..

pastu check in kat Harsh Hotel lepas gaduh2 nak amik hotel mane..pastu semayang asar, tido2, jalan kaki ke MP ngan DP..pastu g A Famosa, kapal..tapi kapal dah tutup so amik gambar dari luar je..

malam pulak xde aktiviti pun..lepas makan, stuck kat kedai tu sebab tengok bola..balik2 dah ngantuk..terus tido...

29th june 2010
check out awal, dalam kul 10 camtu..breakfast kat mapley..pastu abg hazal and abg say o semangat nak masuk kapal..so, menapak laa ke sana..lepas tu gi muzium tentera laut..dah laa panas gile..peluh macam air terjun...

xnak buang masa, terus pecut gi PD...para jejaka sampai dulu kat masjid sebab kancil kitorang sangat slow..dan juge kitorang singgah jap kat makam sape ntah..hahahaha...

lepas semayang, gi makan, then terus gi mandi...aku and kk x mandi..alasan aku, peristiwa berdarah..kk, malas tukar baju..tapi last2 die kena campak gak dalam laut..hahahaha...

pastu sambut laa terus bday abg nas kat situ..ade tepung, ade kek..ingatkan nak beli telur tapi mahal..jimat2..huhu...

kat pantai diorang duk tanam fatin, jadikan ikan duyung...tapi punggung besar..hahahaha...then lumba lari, mandi manda, campak kk dalam laut *ok, tu dah cakap* , baling tepung, makan kek..aaaa...tu je lah!

pastu bilas2 badan dekat dengan TM resort, bincang2 pasal duit semua, terus balik...para penumpang iswara dah sampai bangi awal2 sebab nak gi pasar malam..kitorang dalam kancil ni singgah dulu seremban sebab lapa...

malam tu hantar fatin, hantar keta sewa semua...then semua orang balik dengan kepenatan...konklusi, aku hepy sangat cuti dengan DOT kali ni...maceh sayangsss~!!

p/s : entry ni x best, kn? kesah pulak aku! asalkan aku hepy! ahh..bukan ade orang bace pun..hahahahahahaha~~

sayang kamu lebih ah!

10 comments:

say- O said...

lepas ni kita bercuti tanpa peristiwa berdarah. memang aku nak campak kau dalam2.

wann afzan™ said...

boleyhhh!!!

Nazrin Saad said...

nak cakap apa lagi?

thanks??
sayang??
rindu??

semua tu mana cukup.
ini boleh jd yg prtama dan terakhir, thus it make me sad.

tp masih mampu utk senyum dan kata ini,

kalau aku dilahirkan hanya utk punya 2 famili, cukuplah dengan apa yg aku ada ini.

wann afzan™ said...

hahaha..olololohh...omeyyy~~

kk_pink said...

sayee bacee...sayang kamoo jugak...!!!

love u alls!!! (gaye pondan ket..)

wann afzan™ said...

kk tiru gaya abg nep..ngahahahaha~~

Nazrin Saad said...

bodo.
nak gado ke?

wann afzan™ said...

wuuu..abg nas garang...*sob sob*

Nazrin Saad said...

yg tiba2 memondan ni pehal?

wann afzan™ said...

lorh..igt xnk bg lu kecik ati klu kite same2 pondan