Saturday, June 5, 2010

penat + sakit badan

sepanjang hari ni aku duk mengadap lappy...kakak gi mane ntah aku pun xtau...lepas lunch aku terus menjalankan usaha promote jualan lens aku...hoh..aku agent dueba lens sekarang...

mula2 aku edit2 skit gambar yang boss aku bagi..then sort pulak sebab gambar dia semua terabur...pastu aku terus buat page kat fb...pastu invite kwn2 semua, terus beralih ke blog pulak...

mula2 mesti laa pilih layout..kejap je pun sebab aku malas nak banyak kerenah...then, masukkan gambar, description bagai, maka terciptalah blog jualan lens aku...hoho...

sekarang dah malam, kakak aku pun baru balik...dia duk cite pasal g umah mak mentua bagai, aku duk urut2 badan..x paham sangat pe yang die cite...last2 ade sebunjut gula2 untuk aku..yeargh!!! erk...maksud aku, ingat aku budak2 ke hah??!!!

so, meh laa datang beli lens, ye?

No comments: