Saturday, June 5, 2010

new one in family

ni bukan kisah seseorang baru dalam family ke pe...ni kisah kegemaran baru...sorry blog...terpaksa gak cite...

td aku jalan2 sekitar bloggers...jumpe pelbagai kerenah..malah aku jumpe pole dancer jugak...yup, die hot..and she's good with pole arts...tapi tu cite lain...

aku jalan2 *blog walking* sebab nak tengok layout yang best2...yang style...supaya dapat kalahkan nazrin saad..last2 terstop kat satu blog ni..die duk kecoh sebab kawan2 die semua dah berpindah ke tumblr...

tumblr tu ape?aku pun xleh nak describe kat sini...lagi senang korang google, then explore sendiri tumblr ni...owh yes, tumblr baru nak popular kat us...so, aku ajak nazrin saad sign up untuk tumblr...so, maybe we're the 1st ones in ukm who are using tumblr...yeargh!!!

come on people, jom guna tumblr...it will be legen....wait for it...wait.....DARY!!

later~

jgn risau blog..aku xkan tinggalkan kau...=)

No comments: