Sunday, June 20, 2010

rambutan

yup, mula2 potong rambut hari tu, lepas blow dry semua, rambut aku macam ni

Taylor Lautner

then aku x amik peduli lak bila masa rambut aku panjang...satu hari tengah tengok movie kat lappy..so, tangan aku pun gentel2 rambut...ble jalan g dapur nak amik makanan *ye, tengok movie sorang2 kat umah memang menggemukkan* , nampak cermin, rambut dah jadi macam ni
Justin Bieber

arghh!!! x mungkin aku akan biar rambut aku jadi macam beliau! so sekarang aku biar je rambut aku dalam keadaan messy...aku xkan lagi tarik2 rambut aku tutup dahi! xkan!

p/s : duk sebelah kipas, rambut aku akan jadi lebih awesome!

8 comments:

Nazrin Saad said...

dok, nnt camne nk tgk eclipse dgn gua dok?

wann afzan™ said...

woh..
pehal?

Nazrin Saad said...

dulu lu ajk wa tgk pn sbb xde org nk tgk dgn lu,
kali ni bkn masa cuti, ramai ah nk tgk dgn lu.

wann afzan™ said...

hoh..
dh kuar ke pun??

Nazrin Saad said...

julai kn dia keluar?
walaupun gua xminat tp sbb dh 2 mggu berturut2 tgk movie kt mines, gua dh igt dh sbb ada papan iklan eclipse kt situ.

wann afzan™ said...

ye lahh..
bape hrbln der?

Nazrin Saad said...

18hb julai,

tak2, gua hentam ja. brapa hb pun sama ja kalo bln julai.
gua x ada sini mungkin.

wann afzan™ said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa