Tuesday, August 3, 2010

1st accident

orang selalu kata kat aku "orang yang drive ke, bawak moto ke, mesti ade skali yang die eksiden. mesti punye lah!" . dan mase tu aku risau gile. dah la aku ni boleh dikategorikan dalam pemandu merbahaya. so setiap kali aku drive mesti aku doa banyak2.

then hari ni hari yang x boleh dielakkan. aku eksiden dengan moto. Alhamdulillah pakcik tu xde pape. moto die pun klac je yang patah. tapi keta aku teruk gak. bumper depan patah and terkoyak2. kakak aku? ngamuk ah die!

however, aku bersyukur sangat2 sebab xde sape yang cedera parah or berlaku kemalangan jiwa. pakcik tu pun bagi nasihat je la kat aku. semua dah setel. keta pun dah masuk bengkel. tapi pakcik tu x cakap lagi camne dengan moto die. die just cakap nanti die contact aku je.

aku harap2 sangat ni la 1st and last eksiden. scary. serabut. risau. down.

bye~

10 comments:

mikhaelahmad said...

go girl!

Nazrin Saad said...

semua org risaukan ko.
itu saja. jgn nanges dah.

arifpaan said...

selamat mengamalkan gaya pemanduan berhemah.

termasuk aku. dem.

say- O said...

post yang paling ditunggu2.
ko sangat2 nasib baik, ko langgar pakcik tu. dia x marah2 maki2 pe sangat. ko bayangkan kalau langgar cina kaya ke, hindu ke..mat rempit ke..

so, amik pengajaran. simpang tu memang gad cakap tiap bulan ada eksiden.

aku x pernah eksiden lagi. so probability tu ada lagi.

wann afzan™ said...

thnx smua =)

Anonymous said...

yeay...
ada geng eksiden...
haha...

wann afzan™ said...

hahaha..ske lak abg ijan...

Atiqa Arazmi said...

wann kat kuat~ xmo sedeyh~ ika da byk kali eksiden, okeyh je.. cuma mereng sket jha! :)

wann afzan™ said...

ngaaa..xnk mereng cam kau..ngahahahahahahaha~~

Nazrin Saad said...

ngeng~~~