Friday, August 6, 2010

tunggu wan balik, ye? =)

Produksi Pesta Konvo 2009
Tajuk : Boria
Tema : Warisan Kita

mak x datang. mak x bagi aktif teater. mak takut pelajaran terganggu.

aku aktif gak teater.

Produksi Mefek 2010
Tajuk : Antara Dua Darjat
Tema : 1Malaysia

mak datang. mak eksaited. mak cakap "best rupenye benda2 teater ni...len kali ajak mak!! terutama yang boria tu!!". aku cakap "bukan tiap2 tahun boria laa mak..nanti lepas2 ni mak datang la tengok kitorang"

Produksi Pesta Konvo 2010
Tajuk : Boria
Tema : Ceritera Kemerdekaan

mak, tahun ni boria jugak. wan teringin nak mak datang. tapi wan tau, mak mesti tengok wan, kan?

tunggu wan balik bulan puasa ni k? nanti wan cari bunga cantik2 untuk mak. tok kate bunga2 lambat layu untuk mak =)

6 comments:

Nazrin Saad said...

jadilah kuat.
aku kdg jatuh tersembam jugak.
tp aku cuba juga jadi kuat untuk bangun balik dari semua tu.

jadilah kuat ye.
aku xkn faham hati kau, tapi aku tau apa keperluan kau dan mengapa kau rasa begitu.

mikhaelahmad said...

hati wan kuat. tangan wan lagi kuat =)

arifpaan said...

:)

wann afzan™ said...

kadang2 giant pun blh jatuh tersembam. apatah lg sy...

thnx =)

Nazrin Saad said...

semua org jatuh. semua org.

jom bgn balik. kalau ko xblh bgn, apatah lg aku.

bgn balik.

wann afzan™ said...

dh bgn =)