Wednesday, August 4, 2010

owhh myviku...

keta masuk bengkel. ganti bumper and spray balik. tambah spoiler. smart. petang ni dah boleh amik. ehh jap. hp bunyi lagu bunkface.

Uncle : wan, kereta u ni lampu indicator die terpasang la. u langgar kuat ke?
Aku : rasenye x laa kuat sangat uncle. camne eh?
Uncle : u bawak la g perodua. i xleh buat pasal indicator ni. ni pasal enjin ni...
Aku : down.

pastu kakak pulak call ngamuk2 sebab ade masalah enjin. dah langgar depan, most probably akan ade masalah enjin. so aku dah prepare untuk semua tu. nak xnak, dengar je laa die bebel. last2 die cakap

Kakak : ni keta masuk bengkel lagi. 2 minggu lagi ahh baru nak siap..bla bla bla bla....
Aku : down cecah lantai.

so skrg, aku down sebab keta x siap lagi. dan down sebab kena marah.

5 comments:

say- O said...

'down cecah lantai'

wahahahahhaa!!!
gila comey macam shin schan!

Nazrin Saad said...

xpe2, aku xmarah ko.
jgn down argh.

wann afzan™ said...

abg say o : sy mmg comel ah...

abg nas : =(((((

mikhaelahmad said...

cool dude. nak makan? hahaha

wann afzan™ said...

hehe..thnx mat bg ayam..syg kau =)