Thursday, August 5, 2010

bila matahari ditutupi awan, ada yang masih sudi memancarkan sinar suria

hari ni aku down. down sangat. sangat. ade yang aku cite kat blog. ade yang aku keluarkan kat status fb. ade yang aku lepas kat mai. tapi ade yang simpan dalam hati.

pastu mat mengembara dari zaba ke kdo bagi aku ayam bbq ktr td. mula2 aku rilek je. pastu die cite.

aku : kau dgn sape ni?
mat : sorg
aku : huh?? dari mana?? (sbb aku expect die dtg straight dr bbq kt panggung seni)
mat : zaba ah. tadi aku blk bilik lepas bbq. pastu bace blog kau. pastu rasa macam nak bg kau ayam.
aku : terharu melangit.

so, aku janji nak tulis dalam blog, ni dia... mat, sumpah aku terharu. thanx a lot. btw, ayam tu sedap gila!!!

*ye, sejak kebelakangan ni aku suka selitkan dialog dalam entry*

10 comments:

mikhaelahmad said...

guna nama samaran tak boleh ke? terbongkar la identiti gua.

wann afzan™ said...

hahaha..gedik syalll...

mikhaelahmad said...

ah, dah ah dialog salah. pastu ada word verification lagi. kemon ah.

mikhaelahmad said...

oh, lupa nak cakap. tengok ah siapa yang bakar. bhahaha. tapi betul lah, ayam tu memang sedap gila

wann afzan™ said...

lebih kurang ahh tu!!!!!!!!!!

diorg perap cmne?

mikhaelahmad said...

taki kira. lain juge!

yang aku taw ada madu. tapi satu je ah, nak kontrol ayam bermadu ni saiko sikit.kaler cepat hitam.

wann afzan™ said...

pergh..tbe2 terliur blk dowh!

mikhaelahmad said...

aku menyesal makan dekat rumah. aku makan sikit dah kenyang. dammmmm~

wann afzan™ said...

hahaha..pehal nyesal lak dok?? ok ahh tu!!!

Anonymous said...

hahaha