Wednesday, August 18, 2010

lepas lah!

malam tadi lepak. walaupun aku tau aku kena siapkan assignment java. pastu terus sahur. pastu terus g putrajaya. pastu tengok matahari terbit. pastu balik, silau dengan matahari. then sakit kepala.

selama ni aku mencari matahari untuk panaskan aku. tapi tadi matahari silaukan aku, sakitkan kepala aku. then, aku cipta satu teori.

aku dah xkan tunggu Encik Matahari. yup, aku mau move on. sebab aku dah x mampu menahan sakit.

gila. boleh ke move on?

come on ah!

6 comments:

say- O said...

aku boleh.

dia pun boleh.

ko mesti boleh..

(melayu boleh!, haha!)

mikhaelahmad said...

doh, kau tido ke tak ni? g putrajaya buat apa? qiamulail di masjid besi alhamdulillah.

cik matahari botak pulak, tu yang silau memantul-mantul. bhahaha.

wann afzan™ said...

say o : huhu..bkn senang...

mat : x. aku x tdo..tgk matahari terbit.

hadoyh...mende laa botak2 neh..x phm dh aku..huuuuu

wann afzan™ said...

say o : huhu..bkn senang...

mat : x. aku x tdo..tgk matahari terbit.

hadoyh...mende laa botak2 neh..x phm dh aku..huuuuu

mikhaelahmad said...

tu ah, lambat pikap efek dari tengok matahari terbit.

wann afzan™ said...

hahaha...lambat pikap. tp idea mencurah2!! hahahaha~~