Tuesday, August 10, 2010

stabilised

time ade production mesti emosi terganggu. biar lah. abaikan aku emo2 sebelum ni. abaikan cintan cintun yang aku gedik2kan selama ni. abaikan2..

yup, confession is hard. tapi better confess dari senyap je. nanti aku pun xtau ade orang sayangkan aku. and orang yang aku sayang pun xkan tau. bagi aku, confession tu agak berat nak buat. lepas buat, lega.

thanks sangat2 sebab sayangkan aku. thanks.

dan orang yang aku sayang, sila jangan terasa seperti dipaksa. its just a confession =)

wargh!!! entry ni berbaur geli2 lagi. damn ah! ok, tukar sikit.

tahniah buat DOT sebab berjaya merangkul gelaran Persembahan Terbaik and 1st Runner Up. sumpah aku x kesah korang dapat nombor berapa janji korang puas dengan apa yang korang dah buat. sebab aku pernah rasa puas, tapi x menang dengan x puas, x menang.

dua benda tu sangat berbeza. bila aku puas, aku dah x kesah menang x menang. sebab aku tau aku dah all out dan penonton semua dapat rasa apa yang aku nak sampaikan. tapi kalau aku x puas, x menang pulak tu, sumpah aku down. dan juga kalau x puas, tapi menang, lagi fuck ah...

owh, pehal tbe2 nak emo di sini. sila tukar.

seorang abang dah pulang. dia la yang selalu dengar prob aku. dia la yang selalu try nak buat aku happy bile emo2. tapi semua tu xkan jadi sama lagi. tapi, saya still sayang abg nas =)

entry ni kelam kabut. lantak ah!

sekian~