Sunday, November 7, 2010

zuma deluxe

semenjak dua menjak ni aku jarang tido lama2. paling lama setakat ni 3 jam je ah. ke 4 jam? lebih kurang ah tu.

so, aku takut aku kena insomnia. sebab aku ade sikit2 ah simtom insomnia. siap google tau x. keries gile ah.

and paling teruk pagi ni. aku tau aku tengah drive. tapi aku x tau aku perlu buat ape. as if aku sedang auto pilot. aku bukan takut aku kena penyakit pelik2 ni. tapi aku takut kang aku eksiden dan melibatkan orang lain.

pastu kadang2 aku xtau aku tido ke x. i mean, aku baring dan pejam mata. tapi setiap kali tengok jam kat hp mesti baru je seminit dua aku lelap. padahal masa tu aku dah rasa macam tido lama.

tapi at least aku tau la aku mimpi ke x. sebab kalau mimpi je, encik mimpi bangangnakmatiasyiknakbunuhaku tu mesti ada. confirm dia tu wujud dalam alam mimpi je sebab aku try gak google muka dia. tapi x jumpa.

a ah. kadang2 kalau google "encik mimpi" memang jumpa pun.

hahahahaha.

2 comments:

mikhaelahmad said...

jangan la minum kopi. bedebah. jangan flop sangat buleh dak?

wann afzan™ said...

kopi tu yg nk aku mnum die. sumpah aku innocent!