Monday, November 8, 2010

surat kepada alam sana

kehadapan encik mimpi.

tadi aku mimpi kau lagi. dalam waktu yang singkat. dalam kereta pulak tu. pandai kau eh pancing aku supaya tido.

kali ni kau kejar aku kat taman permainan rumah nenek aku dulu. kat gombak. aku pernah suka taman permainan tu. tapi sebab kau ada, aku x suka dah.

aku terjatuh dalam tong air. kau tolong aku keluar dari tong air tu. wah. baik betul kau. aku betul2 ingat kali ni kau xkan sakitkan aku lagi.

ternyata sangkaan aku meleset. kau genggam pergelangan tangan aku kuat2. sambil mulut kau macam nak cakap something. "aku....nak kau..." kau kata sambil merenung tajam kearah aku.

aku try fokus pada apa yang kau nak cakap. tapi genggaman kau terlalu kuat. aku x tahan.

lalu aku terbangun. dan syukurlah bukan aku yang memandu masa tu.

kau nak cakap apa sebenarnya? aku nak tau sangat. tapi lain kali tolonglah jangan sakitkan mana2 bahagian badan aku.

haish.

dari aku,
wannsusahnaktido

2 comments:

say- O said...

kau..biar betul . ni serius? bukan perlambangan?

wann afzan™ said...

dh seminggu lebih encik mimpi kacau gua. haihhhh