Monday, November 22, 2010

diary Sephia

aku turun dari kereta, mencari2 kelibat dia dalam gelap malam. janji nak jumpa pukul 8.45 malam.

dari jauh aku nampak objek kecil bercahaya merah bergerak2. aku tau tu dia. aku datang dekat.

bila aku makin dekat, dia campak objek kecil bercahaya merah tu ke tanah dan memijaknya sampai padam cahaya merah tu sambil tersenyum. lihat senyuman dia, aku turut senyum.

********************

aku jumpa dia sekejap. kemudian pulang. memang x puas. tapi dah janji nak jumpa lain kali.

tapi aku pulang membawa wangian dia. wangian Jimmy Hendrix.

p/s : ayat bersepah2. lantak ah. korang bukan paham pun =D

4 comments:

mikhaelahmad said...

kenapa dia buang rokok tu? jap. tu rokok en?

*letrik gua ada kejap. im officially cursing my home.

wann afzan™ said...

sbb dh jmpe Sephia, die buang je ah. dh nk hbs pun rokok tu..

letrik ade kejap lalu kau pun on9 trus la kekdahnye? hahahaha

mikhaelahmad said...

oh. aku ingat sephia tu cikgu disiplin. cilaka.

wann afzan™ said...

kah kah kah!!!

cikgu disiplin sibuk pilih perfume terbaik la kekdahnye?