Tuesday, November 23, 2010

kemas2

rasa macam dah lama sangat x balik rumah. jadi sekarang ni aku banyak habiskan masa bersama sabun basuh baju, sabun mop lantai, sabun basuh pinggan, span basuh pinggan, mop, penyapu dan baju2 yang perlu dibasuh, disidai dan dilipat.

sebabnya, kadang2 rumah nampak x terurus. kakak aku terlalu sibuk, barangkali. aku dah duduk kat rumah pun, die tetap akan pulang ke rumah malam2. kalau balik petang pun, malam tu akan keluar lagi.

technically, aku dah jadi anak dara bila duduk rumah. dan makin kurus. sumpah x tipu!

tapi, bagus jugak. at least xde la bosan sangat aku balik rumah, ye dak? tu pun kadang2 kalau aku cepat sangat mengemas, pastu dah xde keje, boleh jadi gila aku fikir nak buat ape duduk rumah.

nak tengok movie kat lappy, semua dah tengok. nak tengok tv, xde selera. nak makan, ape ada?

kadang2 sambil fikir, boleh tertido walau dimana saja aku baring. kalau depan tv, sejuk la jugak. kalau kat bahagian depan kat pintu rumah tu, x ke berpeluh2 basah baju bila bangun?

lain kali aku kena rancang betul2 pengurusan kemas rumah.

update : kakak aku dah beli macam2 jenis makanan, beras dan juga air kotak. penuh peti ais. die tau x tinggal lagi 2-3 hari je aku duk kat rumah ni? ke die beli untuk diri sendiri? damn.

i could stay awake all night
just to watch u sleep

4 comments:

say- O said...

KURUSS??????

wann afzan™ said...

tu je lah nk komen???!!!!!

Anonymous said...

kak wann mmg da kurus sekarang...
give me tips nak jd kurus cepattt...

wann afzan™ said...

cis. post ni dh lame gle kot. hahahaha...klu nk kurus, kemas ahh umah!! konpem kurus!!