Sunday, November 7, 2010

encik mimpi.

aku berjalan di pesisir pantai. oh laut. dah lama x mandi laut. sekali tu pergi laut x mandi. sebab period. then lagi sekali pergi, x bawak baju pulak. lama2 aku dah malas nak mandi laut. lagipun melekit2 lah mandi laut.

tapi kali ni aku berjalan straight masuk air. dengan tshirt, selendang dan jeans. aku dah masuk dalam laut paras pinggang. ada something cucuk2 betis aku. aku raba2, rupa2nya obor2.

aku angkat obor2 hingga paras dada. tiba2 langit gelap. dah malam. aku pun lepaskan semula obor2 masuk dalam laut. dan obor2 tu jadi warna ungu.

banyak lagi obor2 lain kat dalam laut tu rupanya. ada warna biru, merah dan oren. cantik sangat. macam kelip2 kat pokok.

aku cepat2 kejar obor2 warna ungu tadi. berlari aku dalam laut. ntah kenapa aku x berenang. tapi obor2 tu cepat sangat lari. kaki aku dah x mampu nak bergerak. dah krem.

rupa2nya ada seorang lelaki dah datang cucuk peha aku dengan lembing. kejap. aku kenal lelaki ni. macam selalu nampak. aku tenung lelaki tu dalam2. dan makin dalam lelaki tu tekan lembing ke peha aku.

aku menjerit. sedar2 aku terbaring dalam bilik dan masih menjerit. baru aku perasan. lelaki tadi lelaki yang sama muncul dalam setiap mimpi aku baru2 ni. selalu cuba untuk sakitkan aku. tapi aku x kenal lelaki tu.

lepas ni xnak tidur dah! damn u Mr whatever-in-my Dream.

jeanne : where do u live?
johnny : i live in this moment.

2 comments:

Nazrin Saad said...

smlm aku mimpi diana daniele.

aihhhh.

wann afzan™ said...

mmpi basah ah tu