Monday, November 1, 2010

hye, november

bulan november. dulu aku suka sangat bulan november. sebab ni bulan aku. kadang2 datang bulan. tapi selalunya 17 november nanti aku sambut birthday ah.

tapi tahun ni mana sama dengan yang dulu. aku bukan suka ada birthday party or surprise2. tapi orang buat jugak. dan aku ingat semua party or surprise yang orang buat untuk aku. especially kalau mak aku yang buat.

so tahun ni. i dont expect anything. sebab orang yang suka buat surprise dah xkan buat surprise lagi untuk aku.

well, i miss u =)

4 comments:

Wanie Awang said...

why yunk?? jgn sedey2 k..

Nazrin Saad said...

well i guess no high heel from me like last year also.

p/s : kasut taun lepas dh rosak kan????

wann afzan™ said...

wanie : =)

abg nas : dh rosak. tp sy simpan lg!!!!!!!!!!!!!

Nazrin Saad said...

hahaha, so no high heel utk kamu tahun ni.