Wednesday, November 10, 2010

okanahajadakabom - Jon, 2010

setelah beberapa lama x cukup tido, tido2 ayam, tido mana2 sempat seperti atas kerusi, atas lappy, atas buku dan dalam kereta, akhirnya aku dapat juga tido lama. dalam 8 jam, mungkin.

aku rasa aku tertido around pukul 8 pagi tadi masa tengok movie slow kat lappy. walaupun aku dah hirup kopi McD, cerita slow tu tetap menang. sekarang aku dah tau ada cara lain nak bagi tido selain baca buku sejarah.

pastu sambil2 tido tu ada ah terbangun2 sebab kaki termasuk celah katil dan badan tertindih tangan. pastu ada msg masuk.

Jon : celaka. gua tertido banyak kali kot tengok cite ni. celah mana pulak a walk to remember ni tacing2? lu saje je nak suruh gua tido kan?

Aku : lu tengok time tengah ngantuk, memang ah leh tertido. tido ah dulu. dah bangun nanti gua fight untuk cite uhanaha

sebenarnya aku pun xtau uhanaha tu ape. sebab taip sambil pejam mata kot. hahahahahahahaha...

*berhenti menaip jap sebab KK panggil makan nasi lemak*

*ok sambung*

pastu aku terbangun kul 4:30 petang. bangun2 blur tengok jam. bodoh. lama sial aku tido. terus ngadap lappy, lepaskan gian baca blog Pipiyapong. even fesbuk pun aku x tengok.

Hazel ngan KK sibuk jerit2 lapa pastu salahkan aku sebab aku x bangun tengahari dan bawak diorang gi makan.

lepas beberapa minit, aku bancuh kopi dan tengok movie. tiba2 sakit perut. sebelum ni susu ngan nasi basi je boleh buat aku berlari ke toilet macam tu. x sangka kopi dapat memudaratkan diri aku jugak.

dem.

No comments: