Friday, November 19, 2010

skyline?

1:21 pm
"wan, aku nak lepak dengan kau malam ni leh? sok pagi aku nak gi homestay dah"

"means kau nak lepak umah aku?"

"yelah"

"ok. kau dtg bts. aku amik kau. then sok pg aku hntr blk bangi"

then aku dah kumpul macam2 plan dalam otak aku. otw gi amik beliau kat bts, leh makan lolly. otw pulang ke rumah dari bts juge boleh makan lolly. esoknye otw ke bangi, lolly lagi. begitu juge ketika lepak di bangi. lolly sampai lebam. rasenye dah bertahun2 aku x makan lolly.

then boleh ah aku tunjuk skill pelbagai resepi roti aku kat beliau sepanjang beliau menetap kat umah aku. peh. style gak otak aku berfikir.

hari ni aku ke jusco. sambil2 tu ade gak terfikir nak makan lolly. tapi aku tahan je. sebab mengenangkan bakal pekena lolly malam ni. dan juge esok.

kadang2 ade jugak aku intai2 kedai mane2 yang ade jual lolly mint kegemaran aku. tapi aku tahan je. seksa doh tahan nafsu macam tu.

7:30 pm
"kau dah naik tren lom?"

"belom!!! sory lambat!!"

"xpe. dah naik tren gitau ah"

8:30 pm
"wan!!! aku rase x jadi ah!! sory weh sory!!!"

"laaaahhhhh.... xpe ah!!"

"gi ah tengok skyline. best!!! ade orang sedut orang!!"

"xnak!!!!!!"

pehal ntah suro aku tengok skyline. aku nak tengok dengan sape? boleh je nak tengok sorang. tapi kalau cite tu x best, nak mencarut dengan sape?

aku memang x into sangat duk umah ni.

ntah bila demam aku nak kebah.

No comments: