Sunday, October 24, 2010

once upon a time

tibe2 teringat zaman kecik2 dulu. dulu best. x macam sekarang. ok. sama je sebenarnye. sebab x ramai kawan nak main.

dulu duk kat kampung selalu panjat pokok rambutan. main basikal tengah2 panas. cari aiskrim yang letak dalam tube tu.

pastu dah besar sikit main rounders lak. ok. ni bukan main sorang2. satu hari aku tengah berbasikal. pastu nampak ade sekumpulan kanak2 laki main rounders. aku terus join. padahal x kenal pun. haha..

pastu kalau x puas hati dengan sape2, terus gaduh. ludah2. tumbuk2. a ah. aku memang macam laki dulu. sekarang ni kira pompuan sikit ah.

bile dah popular kat sekolah, ade budak2 ni bile ade masalah je, terus datang cari aku. suro gi pukul orang. pergh. dah macam bonzer dah aku. and of coz, kena bayar ah.

tapi yang paling best dulu, bile gaduh dengan kawan2, esok terus baik. sekarang? jawab sendiri.

7 comments:

Nazrin Saad said...

gua pn. pukul2 org, angkat kain awek. usha skirt bdk pompuan.

tahan org bwh pokok asam lepas balik skolah.

eh, tak. tu kwn gua wat kt gua. damn.

wann afzan™ said...

skirt? ehm...

Nazrin Saad said...

budak cina pakai skirt dtg skolah.
cerita betul.

wann afzan™ said...

x phm

wann afzan™ said...

x phm

Nazrin Saad said...

bdk cina pakai skirt. bila baris, ada separuh duduk gaya xsopan.

nmpk panties

wann afzan™ said...

kelucahan dilarang di blog ini.