Saturday, October 16, 2010

a holly lolly day

semalam duduk kat bench alamanda park. sambil makan lollipop *just bayangkan aku makan lolly* . makan lolly petang2 best jugak sambil tengok orang jalan2, couple2, pegang2 tangan, peluk2. ok. tu dah masuk phase lain. senang cite, best ah gak.

sebelah bench aku ade sorang foreigner tengah buat assignment. pastu aku tengok die tengah kemas2 barang macam dah nak balik. tibe2 die approach aku.

keywords : A = aku. N = beliau

N : hi there. can i have one of your lollipop? *sambil memandang lollipop aku yang banyak kat seblah*
A : yeah sure. *sambil hulur satu lolly*
N : how are u? *sambil bukak plastic wrap lolly*
A : im fine *smile*
N : u look miserable. but cute though.
A : haha..yeah. bad day. but im not cute! *blushing*

pastu dengan selesanya beliau duduk sebelah aku. tapi antara kitorang ade banyak lolly ah. bukan betul2 duduk sebelah.

pastu sembang2. rupa2nya die pun budak IT. 2nd year, 1st sem. tapi umur die 21. pastu sembang pasal agama bagai.

walaupun aku malas nak layan, die cite gak macam2. aku pun bukak plastic wrap lolly yang kedua. tibe2 die nak jugak. aku pun hulur je ah lagi satu.

pastu aku dah give up. aku pk, kalau lolly yang 2nd ni dah habis, tapi die x blah gak, aku blah dulu.

aku rase die ade supernatural. sebab bila aku pk camtu je, die terus kata nak blah sebab ade hal. so dengan gembiranya aku bye2 beliau.

aku meneruskan hari dengan menghabiskan semua lolly di taman itu.

sekian~