Sunday, October 31, 2010

tag lagi

banyak pulak entry emo2 minggu ni. tibe2 pulak si adwa tag aku kat fb suro buat benda ni. so entry ni untuk neutralkan balik minggu ni. haha..

and owh, aku x tag orang. sebab malas. sape2 yang rase nak neutralizekan blog masing2, copy, paste sendiri lah jawabnye. huuu~~

Three names I go by (besides given name)
1. wann
2. afzan
3. azwan
Three Jobs I have had in my life
1. being a sister
2. being a student
3. being a good citizen
Three Places I have lived
1. ampang
2. cyberjaya
3. cheras
Three Favorite drinks
1. teh o
2. 100 plus
3. limau
Three TV Shows that I watch
1. dexter
2. house
3. the nanny
Three places I have been
1. indonesia
2. mekah
3. iran
Three of my favorite foods
1. tomyam
2. laksa
3. tomyam <- aku memang suka tomyam


Three friends I think will respond
1. er..
2. no
3. idea
Three Things I am looking forward to
1. cuti sem *walaupun still xtau nak buat pe*
2. nak kerja cepat!!
3. aku sedang melihat screen lappy *owh, bukan eh?*
Three Things that are always by your side
1. hp sony
2. hp nokia
3. beg duit yang ada duit dan card holder
tiba2 bila dah habis jawab aku rasa macam malas nak publish. ah. publish je ah.

2 comments:

arifpaan said...

gua kenal fon nokia tuh.

pehal bosan sgt tag nih??

mls je plak gua nk buat. haha

wann afzan™ said...

kan? aku buat tag ni sambil menongkat dagu kot!