Tuesday, October 26, 2010

garis2 halus

a brother of mine said "a sister of mine should have her own line". aku tengah hyper, pastu duk bagi idea kat aku untuk tulis dalam blog. memang aku xkan berhenti!!

line #1
kau bintang aku. aku nak jadikan kau rantai supaya aku boleh pakai selalu dekat dengan hati

line #2
gambar2 kau semua aku buang. tapi aku xkan lupa wajah kau. sebab wajah kau aku simpan dalam hati

line #3
kucing, muka kau tembam. owh, aku pun. so, kite soulmate!

line #4
wherever u wanna go, i'll go with u

line #5
sunyinya malam ni. sesunyi hati aku *ok. ni bukan line aku. tapi sama macam aku!*

line #6
kau rasa lonely? xpe. aku kan ade =)

line #7
jom clubbing? *padahal nak cakap jom karok dan jom ke cc dan jom bersuka ria*

line #8
i wanna meet u. badly. but im in the middle of something. sorry =)

line #9
tengah study la ni!! *tengok fb or movie*

line #10
bebel2 panjang2 pasal salah orang, pastu cakap "sukati kau ah nak buat pape pun"

sebab nak cukupkan gak line sampai 10, semua jadi mengarut2. mane boleh fikir time2 camni!!

17 comments:

Nazrin Saad said...

i said line. not lines.

hahaha,

the 1st one is cool though.

Acid said...

kau typo!

wann afzan™ said...

abg nas : wekk!!

acid : mane typo??? mane??!!!!!

Nazrin Saad said...

and still got simpan dalam hati punya line.

thought that was mine.

wann afzan™ said...

gua pnye!! lu pnye line yg simpan no hp dlm hati!!!

Acid said...

eleh..tadi aku bace len..ckp je la ko dah edit..cehh

wann afzan™ said...

mase tu spek kau terjatuh skit kot...

Acid said...

eleh...suke ati ang la wann..

wann afzan™ said...

hikhikhik. jangan marah acid acud acod!!

mikhaelahmad said...

no8 tu kena ada smiley gak ke?

bodoh, type lepas sandwich lagi susah. f.

Nazrin Saad said...

ape2 brg simpan dlm hati itu gua punya ah.

wann afzan™ said...

mat : yg tu mcm ayat cair ah. aku slalu buat. hahahaha

abg nas : x2. lain ayat, lain org

mikhaelahmad said...

celahan mana yang cair dok? eksplain sikit dekat gua.

wann afzan™ said...

haha..ntah..slalu aku bg kt org, diorg cair jahh

Acid said...

acid acud acod. acad!

ye. ang ade paper acad kn? haha

wann afzan™ said...

autocad ah acid!!

mikhaelahmad said...

wahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah. past acad tu kelakar gilababipukilancauharam. hahahahahahahahaha