Friday, October 29, 2010

first time meja depan sekali time exam.

semangat pergi exam. dengan perut kosong. dengan jiwa kosong. tapi ilmu penuh di dada *gi mati ah* ..

otw ke lobi utama dctar, terserempak dengan orang yang dah lama aku x jumpa. ok. rephrase. terserempak dengan orang dah lama aku avoid dari jumpa.

tiba2 semangat nak pergi exam menurun. dan carutan di mulut kian menebal.

masuk je lobi, dapat tau meja aku depan sekali. betul2 dekat pintu besar yang masuk ke dewan utama.

duduk je tempat tu, terus bau mcd. cibai. aku lapa kot!

sambil buat tu, mata duk tengok je orang2 dalam dewan. pehal ntah pengawas xnak tutup pintu tu.

pastu pengawas depan aku duk sembang je dari aku duduk, sampai aku keluar. nasib baik aku kuar sejam awal. kalau x, kena dengar diorang sembang pasal kereta untuk sejam lagi.

konklusi : entry ni bersepah2 ayat. dan xnak duduk depan sekali dah!

4 comments:

PaLi3 said...

damn...dh la sem ni byk kali kowt meja aku kt depan, argh!!!

wann afzan™ said...

dh la panjang!!

PaLi3 said...

sbb ko tu pendek!!!

wann afzan™ said...

diam ah abg pili