Friday, October 29, 2010

hujan pulak!!

sekarang hujan. aku baru je nak tido. how am i supposed to be sleeping tightttttttt????!!!

owh. mungkin aku belum cakap. aku takut hujan. tak. aku takut berada dalam bangunan time hujan. sebab macam seram. x tenang. dan sunyi.

pehal lak aku tulis kat sini pasal takut hujan? bodoh lah.

xtau nak tulis pasal pe. owh. ade nightmare sebenarnye mase kecik2. dan pasal hujan. bangun2, dah basah baju sebab peluh. dan sedang hujan lebat. sangat.

mungkin sebab tu ah kot aku takut hujan sampai sekarang.

oh how i need a company right now.

mungkin aku patut keluar. ya! keluar!

boleh duk dengan will =)

6 comments:

HDS voice said...

ohoiiiii..
bahaye kua pagi2 bute nih...
tidoqq jahh..
tyme hujan ahh semartt tidoq..

arifpaan said...

semalam gua ke ulam membawa teman untuk makan.
sekali gua nampak WNU parking kat tepi jalan.
dengan pantas gua terpaksa mencari tempat makan lain sebab ada teman.
haha.dem.

wann afzan™ said...

miera : smart otak kau. xleh tutup mata langsung!! huuuuu

arep : hahaha..kau pilih tmpat lain nk mkn tu sbb nak lari dr aku or nk larikn teman tu dr aku?

wann afzan™ said...

arep : dan oh. smlm aku x mkn kt ulam. aku mkn kt wong solo.

Ahmad Hakym said...

when it rains.....:)

wann afzan™ said...

im thinking of to put ur song here. but i dont have it =(