Friday, August 26, 2011

What is Iftar?

iftar tu buka puasa.

kenapa aku macam baru dengar orang guna "iftar" tu tahun ni? more specifically, hujung2 bulan puasa ni.

lepas tu "iftar" dah jadi trend. semua orang nak guna "iftar".

kalau dah memang dari dulu orang selalu guna, xpe lah. maybe aku je yang jarang bersosial.

 please noted that i mentioned "selalu guna". so lepas ni jangan nak accuse aku benda yang bukan2.

updated : xde orang pun nak accuse aku sebenarnya. cuma hari ni aku kurang ade mood.

3 comments:

Acid said...

ala....aku baru nak buat entri pasal iftar..hari tu aku gune ww pon mara..ni iftar pon xleh..ish2

say- O said...

aku pun baru perasan orang duk guna iftar2..hahaha macam2

wann afzan™ said...

acid : hahaha..buat je lah entry iftar. kau kan rajin ikut trend. hoho

say o : mana ntah budak2 tu dapat perkataan iftar tu. hahaha