Tuesday, August 16, 2011

Dress

siapa selalu nampak aku pakai dress? *bunyi cengkerik*

ok...

siapa pernah nampak aku pakai skirt? *bunyi katak panggil hujan*

ok.....

siapa pernah nampak aku pakai dress pendek padan dengan seluar? *ada la satu dua tangan*

tu pun masa teater mefek. and ada skali tu aku keluar dengan roomate. dia hasut aku beli dress tu and paksa aku pakai masa jalan2. hurm..

aku bukan x suka pakai dress or skirt. aku suka. in fact, masa aku sekolah menengah and tengah girlish gila masa tu, aku rajin gila keluar pakai skirt and overall skirt. kadang2 pakai dress labuh. masa free hair, pernah jugak pakai mini dress. owh. xde gambar yang tu. aku xkan upload pun. hahah.

aku ada je dress paras lutut. aku ada je skirt labuh. aku ada je dress labuh. tapi aku x yakin nak pakai. sebab takut nampak gemuk. and dress paras lutut selalu buat aku nampak pendek. bila dah pendek, nampak lagi gemuk.

kebanyakan dress aku semua fit. aku x pernah x buncit. well, pernah la kejap je x buncit. so, its a no-no.

pastu aku selalu drooling tengok dress cantik2 contohnya kat sini dengan sini. tapi x yakin nak beli sebab takut labuh sangat, x berapa nak labuh or x lawa dengan badan aku. kalau bab2 baju ni aku jarang beli on9.

owh. lagi satu, sebab dah selalu sangat orang nampak aku pakai tshirt and jeans, kadang2 bila aku gedik pakai dress, diorang akan pandang2 sambil perli2 or puji2 yang buat aku x berapa nak selesa. kalau orang buat2 x nampak je, then its ok. hahahahaha..

damn it. aku rindu pakai dress.

4 comments:

say- O said...

aku selalu nampak, haha.

wann afzan™ said...

bila?? hahahah

say- O said...

dot, dot, dot, dot, dot, dot,

hahaha, bila lagi kan.

wann afzan™ said...

hahaha..skali dua je kot