Wednesday, August 24, 2011

bila tengok kawan2 saya yang hot, saya terliur.

dulu masa saya free hair, kitorang selalu keluar sama2. lepak sama2. shopping baju sexy sama2. sebab kitorang hot!

ok. tu semua tipu je. bila masa pulak aku ramai kawan nak lepak skali. bila masa pulak aku suka shopping. baju aku kebanyakkannya mak aku yang belikan. sebab dia suka tengok aku pakai baju comel2. kalau aku yang pilih, mesti x comel.

kembali kepada topik kawan2 hot. budak skolah aku ramai anak dato, anak orang2 kaya dan sebagainya lah. dan mereka hot. yaaaaa...hot.. kepada yang hentai, sila view fesbuk aku dan cari kawan2 skolah aku kalau teringin nak berkenalan.

kat asrama dulu pun diorang dah hot, apatah lagi bila dah masuk universiti. ada yang dah kawin dah pun. dan mereka adalah top choice budak2 dari skolah all boys dulu. sekarang pun.

mula2 dulu jeles ah sebab diorang hot. aku x hot. tapi sekarang x jeles. sekarang terliur. jeles sikit. sebab aku dah x free hair. dah xleh lawan diorang punya hot. hahaha..

aih. bulan2 puasa ni kena kurangkan stalk fesbuk kawan2 yang hot lah. boleh batal puasa macam ni.

actually aku tengah bosan melepak kat rumah. dan tertekan bila fikir aku balik raya hari sabtu ni. plus, kakak aku bertunang sabtu depan. so, SEPANJANG minggu kat kampung. balik KL, terus praktikal. bilanya aku nak raya dengan kawan2??!!! argh!!!

Sedikit hiburan untuk entry yang xde hala tuju


*sambung stalk kawan hot kat fesbuk*

2 comments:

say- O said...

gambar last tu wtf?

wann afzan™ said...

nice kan? hahahahahahha