Wednesday, August 10, 2011

masalah tidur lagi

sekarang kesukaran tidur makin teruk. kadang2 tu aku saja je main game sampai pukul 1 pagi untuk buat mata mengantuk tahap karma.

mengantuk tu memang dah power. bila dah kencing, basuh kaki, basuh muka, letak minyak kat perut, baring, pejam mata, golek2, sejam lepas tu, aku still x boleh tidur.

tiba2 je nanti aku terbangun sebab alarm sahur dah bunyi2. lepas sahur ala kadar, aku ulang step yang sama seperti malam sebelumnya, aku try tidur balik.

in the end, bila kakak aku dah pergi kerja pukul 7 pun, aku still x boleh tidur. last2 terbangun sebab sakit kepala macam tidur lama sangat padahal baru pukul 10. 

kata orang ubat demam dengan ubat selesema boleh buat mengantuk. doktor pun cakap macam tu. sekarang, tiap2 malam aku makan ubat demam and selesema.  x boleh tidur jugak.

malam ni nak try makan semua jenis ubat yang ada pulak.

dah. aku kena pergi beli barang. kang kakak aku marah xde barang nak masak. kakak aku makin cekap cipta menu berbuka. kadang2 sebelum berbuka pun dia dah reka esok nak masak apa.

harap2 esok muka x sembab macam hari ni. sebab esok nak jumpa orang penting. heh.

9 comments:

mikhaelahmad said...

sick, muka kau sembab ke tak bukan sama je ke? ekekeke. bawak-bawak la baca quran bulan pose ni. baru barakah.

Acid said...

kau pernah dengar name ubat yang orang panggil penadol soluble tak?

wann afzan™ said...

mat : satu ketika dulu muka aku pernah dilimpahi cahaya keimanan!! jom ah lumba sape khatam dulu sblm raya!

acid : panadol soluble ke, panadol extend ke, smua aku dh balun. panadol pe lg kau nk? hahaha

Acid said...

aku tanye je. sbnrnye aku nk ckp..jgn mkn penadol tu..tu utk org demam selseme jer..

wann afzan™ said...

aku tau niat sebenar kau acid. bulan2 pose ni x elok menipu. huuu

Acid said...

serius! sbb tu aku tanye. lepas ni jgn makan penadol tu utk tido ye. mkn ubat batuk cap ibu dan anak takpe.

wann afzan™ said...

aku baru bli ubat batuk tadi. ubat batuk cap ibu dan anak sedap!!!!

Acid said...

nais! pas ni tegukla satu botol.

wann afzan™ said...

sbb tu aku beli berbotol2! hahahah