Saturday, July 3, 2010

a pack week

er...salah ni..sepatutnye aku nak sambung cerita secangkir lemon madu..pastu nak update cerita minah...tapi baru terfikir..aku mane ade idea lagihh!!!!

just draft ideas...tapi tengah malas nak susun ayat..so, aku roughly lahh cerita pasal minggu depan nih..dua cerita tu boleh hold lagi..maybe lepas dah setel down masuk ukm blk..huuu...

so, esok paling simple, tapi paling penat, kot..esok pagi bangun kemas2 barang nak check in masuk pangsapuri ukm..nape? nanti aku cerita..then gi tengok Finale Wind Orchestra kat picc putrajaya..harap2 sekolah aku menang..

then amik yan and ain kat ktm, terus check in pangsapuri...ingat lagi pasal microcontroller projek mtdc? well, basically kitorang kena involve dengan diorang selama setahun..so, kali ni along, yan, yana, ain and aku berkumpul untuk buat banner perasmian..lecturer yang terlibat pun bagi laa penginapan kat pangsapuri tu...

kitorang akan kerja seminggu ni sekali dengan meeting dengan lecturer untuk perasmian 3 ogos..so, lepas check out dari pangsapuri, terus masuk hostel masing2..aaa...satu konklusi je..PENAT...harap2 kat pangsapuri dapat bilik bawah lak kali ni..penat dah aku nak panjat tingkat tinggi2..

then dalam seminggu tu jugak aku terlibat dengan teater kat dctar..so, aku pc pusat yang haram..aku yang nak..so, tiada rungutan di sini..aku just serabut sebab pass masuk x dapat lagi..baju pc F1 aku xde..so, tu je laa kot aku serabut..hahaha...

well, tunggu je laa entry aku lepas dah settle down nanti...harap2 x penuh dengan keemoan..hahaha...

bye~

No comments: