Wednesday, July 28, 2010

kuih...kuih....

sila baca tajuk entry dgn gaya makcik jual kuih kat tingkap bilik tingkat 4...

owhhh..macam tahun lepas, kali ni aku jual kuih gak..dari orang yang sama, kuih je dah bertambah2. still, aku jual kuih yang sedap macam tahun lepas. x caye, tanye shira. die ade beli kat aku.

KUANTITI SEBEKAS = +-50 BIJI
HARGA SEBEKAS = RM25

tester banyak kat aku for serious buyers only. kalau setakat nak kenyangkan perut, tunggu lepas 5 ogos. sebab DUE DATE UNTUK ORDER ADALAH 5 OGOS. so lepas tu kalau tester banyak lagi, korang leh ahh melantak secara percuma.

ni antara kuih2 yang feymes dan sedap dan nyum nyum!!

Red Pearl

Orange Mousse

Snow

Hazel Oat Ball

lagi banyak gambar ade kat fb aku..semua skali ade 13 jenis kuih. nanti beli tauuuu!!

bye~

4 comments:

arifpaan said...

5 ogos dpt mkn kuih free.. wuhu~~

wann afzan™ said...

beli ah!

IzzIbnIbr said...

boleh try rase dulu x?

wann afzan™ said...

din!!!!!!!!!!!!!!!! x sangke kau smpai blog aku..hehehe...

boleh2..tp dtg ahh ukm..