Saturday, July 10, 2010

an almost happy ending

er...ni entry conclusion untuk entry yang ini.

aku sedang baring keletihan sebab tadi sungguh2 melompat2, menari2 kat dctar..so, entry ni macam simple je ah..

minggu ni mula dengan finale wind orchestra. walaupun ssp dapat saguhati je, aku tetap bangga dengan diorang. sebab diorang dah membesar dengan jayanya. aku sangat kagum tengok diorang main lagu Armenian Dance part 1 sebab bagi aku, lagu tu susah nak bawak.

then aku terus gerak ke pangsapuri ukm kat taman tenaga. dah la kena panjat tingkat 4. nasib baik laa ade yan and ain kat situ. pastu aku pun jadi pc pusat. so, banner banyak yan and ain yang buat. huhu...kesian diorang..

semalam, pangsapuri tu buat hal, XDE AIR. dah la xde wifi. kitorang nak buat keje pun susah. pastu bile xde air, aku balik umah ahh nak mandi semua. then hari2 aku ulang alik ke ukm ah dari taman tenaga tu.

so far, ok la minggu ni. banner pun orang atasan terima. tinggal nak buat banting je. then suka sangat sebab student teater bagi kerjasama kat kitorang pc2 untuk teater ni. aku kagum gak sebab walaupun beberapa hari je practice, tapi diorang dapat bagi yang terbaik.

ahad ni dah nak check in ukm balik. harap2 dapat rumet ngan kk. nanti nak jumpe orang pejabat skali dengan ida. doa2kan laa eh? huhuhu..

owh ye. nape "almost happy ending"? sebab tadi ade someone yang rosakkan mood aku. huh!

bye~

3 comments:

Nazrin Saad said...

gua bangga gila dgn lu.
sumpah.

wann afzan™ said...

pehal pulak lu nk bangga dgn gua tok nek?

Nazrin Saad said...

ada laaaa~~~~