Monday, July 19, 2010

dari lensa

semalam abg long, abg zul dengan kakak datang amik aku kat ukm. masuk je keta, dapat macam2 ole2 dari abg long. hari tu die gi london. maceh abg long bagi kitorang macam2 ^_^



pastu teruskan perjalanan balik kampung abg zul kat negeri sembilan. perjalanan x jauh sangat sebab ikut high way. tapi nak masuk umah abg zul tu yang adventure. tapi best!!

sampai2, terus abg zul gi kutip durian.



pastu semua orang macam x sabar2 nak NGAAAAP durian tu. abg long yang x reti kopek durian pun tibe2 reti sampai hancur kulit durian tu dibuatnye. huhu...



kakak x tahan bau durian so die x boleh makan! tapi durian ni sedap gile. berlemak, banyak isi. *telan air liur*

berapa banyak biji ntah kitorang tibai semalam. sampai sakit2 perut. hahahaha...



pastu sebab aku teringin sangat nak gi istana seri menanti, abg zul capaikan gak cita2 aku tu. hehehehe...



sebab gigih sangat nak tengok semua benda, terpaksa laa panjat istana tu sampai atas. dah la tangga kecik2. tapi asalkan hajat dipenuhi, aku gagahkan jugak meniti papan2 tu. huhu..


bile dah sampai tingkat ataaaaassss sekali


ok, aku pun terjelepuk

then bile dah penat gelak2, tangkap2 gambar, jalan2, terus je serang kedai2 kat situ. kitorang beli air and aiskrim. aiskrim buatan sendiri pulak tu. sejuk!!



sejak aku suka DSLR, setiap kali kitorang keluar sama2, mesti abg zul bawak and MESTI aku je yang pegang Canon die. hahaha...


bile dah minat, aku pun amik laa gambar keliling umah abg zul. then aku pasang cita2 murni. nak kumpul duit, beli DSLR sendiri by the time aku nak konvo. hehehehe...pehal?? duit aku! sukati ah!

ni antara gambar2 yang aku amik.


ikan kat tobek godang

buah asam pe ntah












banyak lagi gambar kat wall aku. gambar yang lain2 kat profile abg zul. yang penting, best sangat!!!!!!!!!!!

3 comments:

say- O said...

beli awal sikit. pastu hari2 bawak masuk bilik kebud.

akhiran said...

nak jugak durian kak.nak makan duriannnn

wann afzan™ said...

say o : beli pe?dslr??

azmi : hahaha..habihh dahhh...tu la..duk negeri org, durian pun x dpt mkn..hahahaha~~