Friday, July 2, 2010

how she plays the double role

1 day, aku lepak2 dengan Cik A. lepak2 minum2 je la. then bestfriend die, Cik B, smoke. aku memang x suka bau rokok, but its fine with me kalau nak smoke depan aku. pompuan smoke pun aku xde hal ah.

then bila Cik B dah blah, Cik A memulakan perbincangan

Cik A : weh. aku x suke dow orang smoke. kalau smoke depan aku, lagi la aku x suke. tu yang Cik B tadi hembus asap tempat lain sebab die tau aku x suke.

aku : aaa..aku pun. tapi aku x kesah kalau nak smoke depan aku. asalkan jangan pelawa aku. aaa..itu bahaya!

Cik A : *blur sebab x paham maksud aku*

p/s : sape2 yg paham, sila diam.

then tibe2 aku tengok gambar Cik A dan Cik B lepak2, well, its normal nowadays but, very shocking. Cik A sedang sedap hisap shisha.

aku x kesah sangat pompuan hisap shisha. er..senang cite aku x kesah laa orang lain buat ape dengan life diorang. asalkan diorang tau the consequences and jangan libatkan aku.

but then, die x suka orang smoke, tapi die leh hisap shisha?? er..aku xtau nak cakap pe. korang tafsir ahh sendiri.

tu 1st double role. ataupun kalau korang nak kate benda lain pun, ikut lah. sebab aku xde perkataan yang lagi better.

dulu ade gak aku dan Cik A sembang2 pasal kawan2 yang lain. argh..baik sangat bunyinye..ok2. kitorang gosip2 laa kirenye. then terbukak cite pasal gadis2 yang agak rosak.

pastu Cik A beriyer2 laa cite pasal Cik C. die kate Cik C dah lain sejak study oversea, badan naik mendadak, maybe pregnant bagai. serius ni. Cik A cakap semua tu. and aku, ternganga. where the hell she knows all this??

so, aku biar je la. aku x berapa nak ingat details. then, tup2 rupenye Cik A dengan Cik C tu bestfriend. wtf?!!!

people, if u like to talk bad about others, jangan laa sampai seronok mengutuk kawan sendiri. kalau nak cerita sikit2, leh la. ni sampai cerita benda yang buruk2, macam kau pun sama taraf dengan orang yang kau kutuk la weh.

dah la kutuk bestfriend sendiri. entah2 Cik C tu memang betul2 pregnant, then die cite kat kau je as a secret, patut ke kau cite kat orang lain??

aku mengaku, aku mulut jahat gak. but then, aku xde la sampai bukak cerita yang buruk2 pasal kawan2 aku weh. aku cerita pun tanpa mengaibkan dan dengan niat nak bagi pengajaran. tolong laaa wahai manusia sekalian.

aku benci orang yang talam dua muka.

bye~

5 comments:

say- O said...

susah nak jadi innocent.

arifpaan said...

argh! cite buruk sal aku xpe plak! dem..

wann afzan™ said...

abg say o : er..sy innocent!! *muka angel*

arep : erk...mane kau tau nihh???aku x salah laa weh!!die yg start gosip dlu!! *jari tunjuk kat sape2 ntah*

hazal-san said...

jgn bukak keaiban org lain..ingat tu!!

wann afzan™ said...

yeh!