Tuesday, January 19, 2010

dugaan ketika aku jiwa kacau

ok...jiwa memang kacau....dengan kawan2 leh laa gelak2 macam setan...tapi dalam hati ni aku sorang je laa tau..kadang2 ade laa aku luah kat rumet...kat abg nas..sebab dengan diorang je aku selesa nak share or carut pape...

first skali aku pressure pasal mefek..tu aku dah cite kan?pasal mefek dah pun lepas, x pressure dah la...pastu assignment lab c++ yang aku dapat 2 minggu lepas...pergh...susah kot...die bagi 2 minggu untuk siapkan...1st week dah terbantut sebab mefek...2nd week, aku bantutkan jugak...weekend hari tu dah laaa ade kursus aspirasi...memang habis jahanam ahh lab aku...nasib baik ade kawan2 aku yang sudi, baik hati nak tolong aku..trimas laa yan, mai dan sape2 je laa yang rase macam ade tolong aku untuk c++ nih...

cam biase la, c++ ni leh copy paste je...pastu error semua pandai2 ah betulkan sendiri...selalu je jadi bile member punye cun abes ahh bile compile..tapi bile dah copy paste, cam haram menimbun error dia..memang pressure ah...so, semalam aku ngan mai lepak kat fac dari pagi sampai petang sebab nak siapkan c++ tu guna ubuntu kat lab *well, mai je laa lepak dari pagi sampai petang sebab aku x datang kelas pagi* ....

aku copy paste dari yan..then berlambak laa error...dah laa xleh run...so, lepas bertungkus lumus dengan mai nak betulkan error, kitorg give up....kitorang pulang saje ke kolej dengan harapan time kelas nanti ade orang sudi bantu...last2, dalam lab c++ tadi, aku punye program boleh run dengan jayanya dan aku terjerit kuat2 sehingga coursemate ku semua pandang sinis..hahahahaha....sory beb!

untuk c++ nih bahaya gak sebab walaupun kau dah copy paste, compile dengan run baik punya, kalau kau x reti jawab soalan lecturer tu, x dapat ahh markah..nasib baik die tanye soalan simple je..boleh laa aku jawab...so, lepas aku kusut2 dengan c++, berjaya jugak akhirnya...kesimpulannya, c++ kembali bertakhta dihatiku!!

yang aku still jiwa kacau sekarang, selsema, batuk dan demam aku...selsema still berterusan dari last week lagi...batuk kadang2 datang...demam, setiap kali aku sejuk melampau especially hari ni...aku pinjam moto syafiq *ben* sebab nak ulang alik dari fac ke fssk...so, bile dah hujan lebat tadi, terpakse gak ah redah je sebab lab basic electronic dah nak start time tu...habis basah lenjun baju dengan seluar aku...nasib helmet ben tu full face...aku pun kesejukan lalu demam semula...haihhh....

pastu mak aku lak buat ayat sentap lagi "xleh jugak balik minggu ni?ish....ingat ke jalan pulang?" ...wuargh.....aku kan dah cakap, aku bukan anak manje walaupun aku anak last..tapi mak aku sangat menyeru supaya aku selalu balik umah...kalau boleh, die nak every week aku balik umah...pergh...lagi ahh tensi aku..dah laa aku memang xleh nak balik campur pulak dengan pressure2 gini..mak aku lak bawak kuar ayat sentap cmtu....aku paham ahh perasaan die sebab dari form 1 aku x duk umah..ni dah study dekat pun x balik umah gak kan..mane x ngamuk beliau...nak xnak, terpakse ahh aku skip kelas jumaat ni so that aku leh laa lepak lame2 skit kat umah..xde laa mak aku bising kan...dah laa kene balik ukm hari sabtu pagi sebab ko-k...3 kali dah x g..huhu...pape lah.......

hari ni ade satu lagi benda yang aku down tapi aku xnak cite..buat ape..bukan leh setel pun kalau takat tulis kat blog je, kan?hahahaha...k ah..tu saje...sekian~

8 comments:

Nazrin Saad said...

*pejam mata*
.
.
.
.
.
.
.
.
dan melompat ke infiniti!!!
mari!!

jgn down2 ah!
nnt kita mabuk sama2 lagi, mau?

wann afzan™ said...

xde mase laa nk mabuk2 abg nas...
lepas setel semua bnda,keyh?

Nazrin Saad said...

aku jugak dh stat bz...
mgkn dh xde masa dh pn...

huhuhuhuhu

wann afzan™ said...

alaaaaaaaaaaa

Nazrin Saad said...

ini seliyes!!!
td pjbt dekan ada kol...

musim2 bz brmula lg!!

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 27th & 28th February 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 25th February 2010 @ 9PM

................................................................................

Harga asal : RM200/person
Harga Promotion (30% less) : RM140

Package includes:
- 1 A4 size picture
- 3 4R pictures
- Free 1x makeup by Eyra Rizal
** including shawl styling
** including hair styling/ simple hairdo
- Free Cd memory

** add on: Makeup changing RM40/per makeup
** add on: 1 A4 size picture RM10
** add on: extra shooting RM15/10 pictures (will be kept in a CD)

> 10 pictures will be shooting for each person

WHEN: 7 MARCH 2010 (SUNDAY)
WHERE: E.R MINI STUDIO @ SHAH ALAM
TIME: 10:30AM (makeup starts)
LATEST BOOKING BY 5TH MARCH.


WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

BP said...

pergh...asal nampak bz gler korang nie? wa blaja dulu pon x cbok mcm korang. aktif ngan persatuan pljar ke?

wann afzan™ said...

smua ah...
byk mjls...
byk kelas..
byk assignment..
byk tesis...