Tuesday, January 12, 2010

hari down sedunia

sepatutnya aku update tentang camp kdo 1malaysia hr tu...tapi aku xde mood sekarang...aku sedang down...

mungkin tajuk agak hiperbola..tapi, biarkan saja aku dengan pemikiran aku...

pagi tadi bermula dengan ceria...sungguh ceria..bangun awal..ke kelas...pulang ke bilik...kemudian kelas asas elektronik tadi mungkin merupakan titik tolak kepada ketidakstabilan mood aku hari ini...dah laa lambat..kene buat 5 soalan yang x sempat aku siapkan..jadi aku hantar kertas kosong sekaligus namaku popular sebentar diumumkan di DEWAN kuliah tadi..merah padam mukaku...

dicampur pula rasa mengantukku yang x semena2...sempat tido sekejap je kat bilik mengakibatkan aku pening2 ke kelas hubungan etnik...tapi kelas tu ok je..seronok seperti biasa..dan habis tepat pukul 7...

lepas makan malam dengan kk di bilik, aku pun mengambil kesempatan untuk melelapkan mata..mula2 di atas lantai..kemudian melompat ke atas katil...kemudian terbangun tepat2 masa untuk ke meeting aspirasi...bergegaslah daku dan aku pening2 kembali...

kami meeting dengan aku kebekuan di bawah air cond...jawatan aku dinaikkan...ok..itu agak stress kerana aku dah dapat rasa tanggungjawab yang berat itu...kemudian trip ke KFC bersama DOT hujung minggu ni terpaksa dibatalkan kerana aku perlu ke kursus aspirasi selama 2 hari 1 mlm...

aku rase bersalah...dah lame abg say o merancang trip itu..tapi syik ditunda..dan kali ni ditunda lagi kerana aku...tapi aku berkeras...tapi beliau lebih keras..jadi aku pun mengundang semula semua ahli DOT untuk menunda tarikh trip tersebut..belum ada yang reply..x mengapa...

kemudian aku mengajak ismeth untuk melantak di KTHO bersama abg nas...ismeth x reply..itu menyumbang kepada tahap stress aku...bukan salah beliau..mungkin kerana aku amat perlukan teman untuk mabuk2 sebentar...abg nas pula masih sibuk..jadi, aku pun menyibukkan diri di bilik dengan siri2 one piece...

kemudian sedang aku mengelamun melayan keemoan, abg zul *kawan mak* memberitahu bahawa ibuku demam..aku makin down..dah la aku asyik menolak pelawaan beliau untuk pulang ke rumah..ingatkan minggu ni nak balik laa rumah selepas bersuka ria di KFC...tapi ada pula kursus aspirasi tu...haihhh...

sumpah aku sedih...memang aku selalu cakap, aku bukan anak manja..tapi semua orang pun tau, bila mak demam atau sakit, mesti kita rasa nak je balik, jaga dia...mula rasa bersalah kalau ada melawan cakap dia..tapi aku nak balik bila?tadi aku ym mak...mak x reply...then die terus logout...mungkin dia marah aku?atau mungkin dia x perasan ym dari aku?apa2 pun, aku amat sedih..sehingga sekarang..jangan cuba bantu kerana perasaan ini aku perlu overcome sendiri...esok aku akan call mak, tapi bukan malam ni..biarlah dia berehat dahulu...

itu sahaja..sekian~

6 comments:

Nazrin Saad said...

sedarkanlah,
kita semua keluarga yang satu...
xkanku melupakanmu...

wann afzan™ said...

^_^

kk_p!nK said...

ciannye kt rumet sayee...
kalau ade pape ag nk share ngn saya,sy sedia mndengarnye yee..
dr mule kite knal sy sgt kagum dgn awk wann afzan...awk lain dr y lain..

wann afzan™ said...

huhu..
blushing ahh saye cmni!!
syg awk lah rumet!

BP said...

kalo sedih, eloklah kita menangis. itulah yang menjadikan kaum wanita lebih tabah dan kuat dalam mengharungi kehidupan, kerana lelaki xleh menangis (bagi mereka itu adalah kelemahan). itulah yang menjadikan lelaki sekarang lemah, sedangkan Rasulullah SAW juga menangis.

wann afzan™ said...

thnx...
tp sy xkn menangis lagi...
walaupun tu saje cara utk tenangkn hati..