Friday, December 25, 2009

aku yang gila

minggu ni sangat dahsyat...scary dan hell....ni 1st week dalam sem 2...so, aku busy selesaikan hal2 pendaftaran, jadual klas dan lab....lari sana..lari sini...kelam kabut on9 sebab nak bukak spin dan smpweb ukm semata2 nak check balik jadual, drop subject...amik subject...kejar klas tu..kejar klas ni....miserable...

lepas selesaikan semua hal clashing class, lab and stuff, aku susun betul2 jadual...wahhh...memang xde mase untuk diluangkan bersama anime atau movie...ade pun waktu malam tapi dah tentulah untuk dihabiskan bersama keluarga DOT ataupun siapkan assignment...dan aku makin gila...

minggu ni juga aku sangat down..i mean it...SANGAT...aku x perlu ceritakan di sini...orang lain x patut tahu tentang kisah sebenar...biar aku je yang menghadapinye dengan tabah *selagi aku mampu* ....

tapi, ade juga kejadian yang mampu membuatkan aku tersenyum gembira walaupun hanya sekejap...abg nas dan roomateku, kk, buat surprise...mereka bagi birthday cake ketika meeting DOT...dan hadiah *kasut feminin* pada keesokan harinya...walaupun simple dan bersahaja, aku tetap gembira bagai nak mati kerana aku sayang mereka dan aku juga tau mereka sayang aku...

memanglah result sem1 aku tak lah hebat kalau nak dibandingkan dengan orang2 lain tapi aku tetap bersyukur dengan result aku kerana aku x pernah dapat result yang sebaik itu..jadi, aku ada hak untuk bangga...tapi mungkin x cukup dan aku sangat kecewa di situ...ade orang mengharapkan terlalu tinggi tapi aku hanya mampu bagi setakat yang aku boleh..jadi, mereka x suka, dan aku kecewa....

walaubagaimanapun, sem 2 yang terpaksa dilalui dengan 25 jam kredit *8 subjects* akan aku tempuhi dengan senyuman...walaupun aku terpaksa menjahit bibir aku untuk menggagahkan juga senyuman itu...dan jika mereka x mahu lagi mengharap pada aku, aku akan buktikan, aku mampu buat mereka bangga semula dengan aku...

sekian~

5 comments:

PaLi3 said...

everybody have their own advantages and also disadvantages, and only them r know bout themselves...

but bare in mind, tuhan xkn uji hamba-Nya dgn apa yg hamba-Nya xtrtanggung...

all that happens have their own reasons that make you success

(apa la yg aku mrepek, aku pown xpaham...huhuhu)

Nazrin Saad said...

nk frame entry ni lah!!

wann afzan™ said...

thnx abg pali...
sy tau itu...
^_^

abg nas...frame dimanakah?

Nazrin Saad said...

frame di hati...titik.

wann afzan™ said...

blushing...
NOKTAH