Tuesday, December 8, 2009

bilikku telah dipecahkan

yup..that's sooo true..bilik aku telah dipecahkan oleh mat indon...sabar...sabar....die buat secara halal, ok...hahaha...rangka pintu bilik aku tu dah dimakan anai2...so terpaksa laaa pecahkan rangka lama tu so boleh ganti dengan yang baru...

beliau memecahkan rangka pintu bilik aku tu selama sejam je...kerja pecah memang senang...pasang yang susah, kan? xtau laa aku..esok baru die pasang sebab dah mahgrib ni...rase pelik bile tengok bilik aku terdedah sebegitu rupa...banyak kali aku tersasar time masuk bilik sebab selalunye aku akan tutup pintu setiap kali masuk..so, tangan aku akan tergapai2 di udara masa mencari2 tombol pintu yang dah xde tu...mak aku leh gelak je ah..huhu...

kerja2 pemasangan awning kat belakang umah ni pun baru start hari ni...esok harap2 boleh habis laa sebab aku rimas ahh ade orang asing yang bertandang ke rumah ni sehari suntuk...buat aku x selesa...aku dah x boleh buat rutin seharian aku sebab orang2 tu asyik menganggu je *sigh* ...

so, tu je laa nak bebel hari ni...lepas ni aku nak tulis something pasal memori yang paling aku sayang and hargai selama 19 tahun aku hidup ni...sekian~

*xnak upload gambar bilik aku yang dah pecah tu sebab bilik aku sepah...hahahaha*

2 comments:

Nazrin Saad said...

indon tu ada ngorat lu tak?

geram betul! pehal indon tu leh pecah bilik lu, gua tak leh!
plg kuat gua pecah cermin kete je!
2pn ashraf yang buat, bukan gua!

pasni gua nak pecah bilik lu!

p/s : minta maaf atas kekasaran semalam....

wann afzan™ said...

tbe2 nk mintk maaf pasal smlm..
hahahaha...