Monday, December 20, 2010

hari pertama kelas di sem 2

hari ni aku berjaya pergi semua kelas. walaupun selalu habis awal. sebab 1st day kelas untuk sem ni. mesti ah habis awal. lecturer bagi intro je. malas nak start ajar.

semangat aku bangun nak pergi kelas. ok tipu. aku bangun lambat sebenarnye. terkocoh2 siap2 nak gi kelas.

lepas tu sekarang aku semangat cari buku untuk kelas simulasi robot. sebab lecturer kata buku diorang x jual kat fac dah. kena cari sendiri. tapi library kat ukm ni cam haram. xde pun buku robot yang aku nak. so kena cari kat luar. macam nak gi hari ni gak.

sekarang duduk kat old town. minum chocolate. gigih search buku. tak. aku xtau aku gigih buat apa sebenarnye. sebab aku macam semangat gila babi sem ni. tapi..

ntah.

i dont want u to go.
but i dont want u to suffer.
with me.

No comments: