Wednesday, December 8, 2010

awak suka tido ye?

aku tengok dia dah terbaring atas sofa. pelbagai gaya dah dia baring. aku geram. terus meluru kepadanya.

mula2 aku usap2 kepala. xde respon. lepas tu aku usap2 lengan pula. xde respon. then aku usap2 perut. cilaka. xde respon jugak!

aku geram, aku garu2 perut dia. lepas tu baru lah dia menggeliat kegelian. ceh. kelemahan kat perut rupanya. aku garu2 lagi perut dia dengan ganas. sambil2 tu aku ramas2 kepala dia bagi dia rimas.

masa tu baru lah dia buka mata pandang aku dengan mata yang separuh terbuka. "ngantuk lagi ye? tidolah" kata aku sambil tersenyum.

bosan betul kucing zaman sekarang ni. tido je kejenye.

6 comments:

mikhaelahmad said...

tak da visi langsung kucing masa kini.

wann afzan™ said...

lg sekor sibuk duduk dpn pntu bilik aku. stiap kali bkk pntu bilik, die nak masuk. hentai

mikhaelahmad said...

dia lapar. dalam bilik kau ada makanan.

wann afzan™ said...

a ah. dlm bilik aku mmg ade mknn mat. hahahahhaha

mikhaelahmad said...

kau nampak macam makanan. banyak daging. maw tahan sampai 3bulan punya stok.

wann afzan™ said...

sial. hahahahaha