Wednesday, December 22, 2010

sekolah2 memandu patut adakan exam yang lebih susah

semalam tido dengan Will. bangun2 dah kul 5. terus gerak naik bilik sebab sejuk. tanpa sedar Will di block oleh dua kereta.

aku bangun awal untuk pergi kelas. sebab terlalu awal, aku pun boleh chill the fuck out sambil minum roti dengan nutella, minum green tea dan tengok how i met your mother. sekadar mengisi aktiviti pagi.

lepas tu tengok jam, dah 8.30. aku pun mandi. sambil siap2 pun aku chill the fuck out lagi sebab still awal. lagi 10 minit kul 9, aku turun. dengan harapan dapat panaskan Will lama sikit sebelum pergi kelas.

turun je parking lot, ah. malas nak mencarut dah. tengok je diagram ni.



oleh sebab aku guna paint lama kat fac, aku x dapat nak lukis betul2 WTU tu senget camne. tapi WTU tu memang senget gila babi. jarak antara Will dengan WTU tu 2 cm je. jarak WTU dengan kereta sebelah sana pun 1 cm je. sekolah ke x?

aku tengok belakang. kereta sport putih tu macam jauh sikit. but still, park macam haram. bontot ganggu jalan. aku pun chill the fuck out. sambil2 panas enjin, makan lollipop dulu. aku kena bawak bertenang.

sambil2 tu call Arep. mane la tau die free ke nak hantar aku gi kelas dengan Waja die. skali die baru bangun tido. style.

aku buang lollipop yang dah tinggal separuh, aku buat aksi paling cool. aku melenguhkan kaki dan tangan sendiri. ke depan sikit, ke belakang sikit. depan, belakang. depan, belakang. dan begitulah buat 10 pusingan seterusnya.

lepas 2-3 minit, aku berjaya keluar dari space yang sangat kecil tu. dan owh, aku berjaya buat tu tanpa sebarang scratch kat dua2 kereta tu. dan juga aku dapat mengelak dari masuk longkang. bangga kejap.

aku tengok jam, dah 9.05. oh shit. terus tekan minyak.

babi. bukan senang aku nak ada pagi yang tenang camtu. lepas ni jangan harap aku nak bersopan santun dengan kereta2 yang rajin block kereta aku lagi.

7 comments:

mikhaelahmad said...

apehal lu tak tolak je WTU tu?

Acid said...

tragedi yasmin lagi dasyat, aku kene kluarkan yasmin dari tempat parking yg xde exit. misterikan?

wann afzan™ said...

mat : sbb die tarik handbreak

acid : er...ok. eh mat. pe kau nk tnye td?

mikhaelahmad said...

kau tolak la henbrek tu. apa ada hal.

wann afzan™ said...

okeh. len kali kau nmpk WTU tu, gtau aku

izwan7 said...

due2 bijik kete WTU ngan kete depan ko tu wajar diberikan anugerah scratch

wann afzan™ said...

boleh2. aku bg anugerah scratch terpanjang!