Wednesday, December 1, 2010

bilik aku dah macam rumah tumpangan. sopan sikit. macam homestay.

masuk bilik. ada ramai2 orang makan. eh? sejak bila bilik aku ada acara makan2 ni? ni kantin ke bilik aku? jap. ni bilik aku ke? pehal diorang ignore aku? aku wujud ke x?

*
*
*

pejam mata. celik mata. pejam. celik. pejam. 5 minit. celik mata. ada ramai2 orang pakai telekung. tengah smayang. eh? aku tertido kat surau ke? aku tido ke x ni? ni mimpi ke? ada orang pindahkan aku ke surau time aku tido ke? apa ni? apa ni?

sakit kepala.

*
*
*

drive nak amik baby brother kat ktm. sakit kepala sebab terbangun kat "surau" still x hilang. cool gak drive lepas baru bangun tido dan sakit kepala. semua benda jadi terang. motor yang kecil tu nampak makin kecil sampai kalau langgar pun macam "alah. xde hal ah".

baby brother bagi donut supaya aku x emo. thanks =)

*
*
*

bilik aku ramai sangat orang ni kenapa ni? aku jemput diorang duduk sini ke? aku ke yang salah?

babi ah korang. aku benci korang dengan bilik ni.

seriously.

take me away from here.

PLEASE!!

2 comments:

say- O said...

mai bilik aku, bilik aku sorang je. rumet takda ni,

wann afzan™ said...

boleh gak ahh!!