Wednesday, April 28, 2010

setahun sudah...

lepas setahun duk sini, ok laaa...banyak la gak benda aku belajar dari sini...dapat kawan...dapat ilmu...dan yang paling penting skali, dapat family...

so, tadi last paper...killer paper...calculus...aku redha je dengan ape yang tulis dalam buku jawapan tu...sekarang tunggu result je la...mati aku kalau result teruk...habis kena bebel dengan kakak aku..huhuhuu...

so macam biase...life kat ukm ade ups and downs...kebanyakkannye maybe downs la...tapi klu kita x jatuh, macam mana kita nak belajar, betul x?

well, suppose ni entry yang happy coz dah habis paper...tapi sebab hati aku pun kucar kacir sekarang, entry ni dah lari dari tujuan asal...so, to my family and friends, thanks for the memories...hope to see u again next sem...

happy hols~

5 comments:

say- O said...

aaa......

Nazrin Saad said...

takut betul nak komen entri ni.
takut tercakap emo, takut tersedih tiba-tiba.

plg takut, takut nak tulis 'jumpa lagi'.

ahhhh, susah mau explain. setahun bukan lama. tapi setahun itu la segalanya.

damn. dah ah, xpayah approve la komen ni!

wann afzan™ said...

bodo..
dh approve pown!

Nazrin Saad said...

betol ah aku cakap xyah approve.
aku sendiri pn xtau apa aku tulis.

nk kua mines?

bila2...

wann afzan™ said...

xde hal..