Monday, May 3, 2010

2nd tag yang datang dengan agak cepat

ni tag dari arep...aku copy paste saje sebab malas nak edit2 balik..sampai2 kl je terus dapat tag...nk post entry pasal sabah pun x sempat..huhu~~

1) adakah anda rasa anda HOT?

er....mesti la x...tapi...apekah definisi hot?huhu...

2) upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang.



3) cerita pasal gambar nih...

bile si arep installkan windows 7, aku usha2 laa theme smua..then wallpaper tu terus ade dalam theme characters...and smua wallpaper tu aku buat shuffle every 1 hour...so, maybe time korang baca entry ni, dah lain dah wallpaper aku...hahahaha...

4) kali terakhir makan pizza?

x igt..tp yang abg say o blanje time kuar beli mende ntah...kek kot....

5) lagu terakhir anda dengar?

silly lily...tibe2 teringat zaman muda2...so, bukak ah lagu2 lame..hoho~

6) apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?

upload gambar sabah...

7) selain nama sendiri anda dipanggil apa?

acu wan...maksu....adik....som...kadang2 samsudin...ade cerita disebalik nama itu..huhu~

8) tag lagi 5 orang sape yer nak tag?

damn...arep dah amik miera...fine...aku tag orang lain...adwa sebab dia pernah tanye "camne nak tag orang??"...abg nas sebab aku nak bagi dia rasa apa yang orang malaysia rasa bila blogging...amer sama sebab macam biasa, nak suruh die update blog...ina sebab dia ticher *x dapat cari alasan lain..hoho* ....abid sebab nak try tag dia...hahahaha...

9) siapa no 1 pada anda?

kawan satu fac

10) Katakan sesuatu pada orang no 5.

hai abid!

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?

x sure lah...beliau single sekarang ; )

12) Bagaimana pulak dengan no 2...?

owh...mungkin kekasihnya tertinggal di nepal...

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4..?

oit ticher..aku sayang gile kat kau ah!len kali bawak aku jalan lagi!muahahaha~~

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda.

1. arep si kasanova
2. arep bakal jadi pendonlod movie terbesar di malaysia satu hari nanti kalau dia berusaha dengan gigih...aku tau kau boleh, arep!
3. budak kdo
4. budak dot
5. awek die madi

hoh...sangat fakta aku bagi...malas nk pk!

6 comments:

Nazrin Saad said...

bila aku dah kapel aku wat tag ni.

wann afzan™ said...

hoh???nape???

Nazrin Saad said...

sbb aku dh xleh tag sape2 dah,
semua org dh ditag.
so camne aku nk jawab soalan2 yg kt bawah tu.

tggu aku kapel,
nnt leh aku tag awek aku.

wann afzan™ said...

haha..
whatever...

ticher ina said...

da buwat la wann tag ini...
huu~

wann afzan™ said...

alaaaaaaaaaaaaa