Friday, April 16, 2010

my 1st tag

yay!!akhirnye dapat 1st tag untuk blog...tapi tag ni dari abg nas...damn.
p/s : sape2 yang knal beliau akan tau nape aku kate damn.

1. 5 org yg hidup kat dunia ni yg korang tak boleh lupe?
  • arwah mak (walaupun dah xde)
  • cikgu tadika (menyebabkan kaki aku lenguh selama seminggu buat ketuk ketampi)
  • pk hem ssp mase 0307 (banyak masalah dengan dia)
  • kk (roomate sekarang)
  • DOTters (ukm)
2. 5 benda yg korang sayang nak buang??

  • gambar2 lama
  • external hardisk (smua movie n series yang best dalam tu esp one piece!!)
  • hp nokia n jam (arwah mak bagi as presents)
  • potret aku (org kg n hakim lukis)
  • readers digest full 2006 (beli guna duit sendiri)
3. TIGA benda yg korang impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?
  • ada banyak duit sampai aku mampu cakap camni "eh..lapar la..jom minum petang kat secret recipe?"..TIAP2 HARI...
  • ajar anak2 aku elok2
  • shopping semua benda yang aku teringin nak dapat TANPA berhutang
4. based on question 3,,why??
  • aku sangat teringin kehidupan macam tu
  • supaya tak ulang kesilapan macam aku
  • dulu kalau nak, leh goda2 arwah mak...then sekarang kena berjimat...so, sangat banyak benda yang aku teringin tapi xleh nak dapat...
5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

fb, blog aku, blog DOT...tu je ah tiap2 hari...kadang2 kalau ade bloggers yang update blog diorang, aku g ahh bace....

6. 5 org yg korang nak tagged.

er...aku tag yang kenal2 and ade blog je lah...arep kasanova DOT n ske tolong donlod movie untuk aku....yan coursemate aku budak kelantan...amer sama roomate abg o *nak suruh die rajin skit update blog*....miera budak KDO yang rajin bace blog aku *die kate ahh!!*....and fifie roomate arep sebab saje xnak bagi arep peluang untuk tag roomate die sendiri..hoho~~

4 comments:

Nazrin Saad said...

damn.
2 3 jwpn mcm sama ja dgn aku.
oh, like this anyway beb.

wann afzan™ said...

sebok ah... sukati gua ah...

HDS voice said...

wahaha..kne bwt gni r nih..
keyh2..tggu mse percuma nnty ak bwt r ea

wann afzan™ said...

hahaha..
ye lah miera~~