Wednesday, April 21, 2010

panas terik ketika hujan lebat

ade kawan aku cakap "woih..pehal entry kau semua emo2???" ...dh tu aku ade mood nak tulis time emo je...hahaha....ok2...kali ni aku campur2 sikit...emo dengan happy...ok?

aku gi mines tadi dengan harapan dapat meringankan otak...di samping tu usha2 gak external hardisk yang pakai power supply...then tibe2 dapat buffalo 1Tb dengan harga berpatutan...pe lagi...terus angkut...hahahaha....

sebab pe aku beli?sebab terlalu banyak movie yang aku nak amik untuk isi masa lapang yang saaaaaanngggaaaaaat banyak time cuti nanti...pastu external yang aku ade ni x muat dah...so, aku x menyesal la walaupun banyak gile makan duit..huhuhu...


then sampai2 je kt ktm ukm, kereta aku lak kena clamp....wargh!!!kena saman rm50 lak tu...terpaksa mintak tolong adwa amik aku naik moto g bayar saman and unclamp tayar aku...nasib baik pegawai kat sana semua baik2 belaka...xde laa kena bebel...wuuu...

walaupun begitu, aku masih leh tersenyum bila tengok external 1Tb aku..huhu...minggu ni aku agak berbelanja...so, start esok, kena jimat la...macam biasa, penjimatan to the max!!pastu leh laa kurus jugak dalam masa yang sama..hehe....

see?aku leh gak kan gabung keemoan dengan kehappyan dalam satu entry...sampai x nampak dah mane yang aku emo..hahaha...oryte then...later~

4 comments:

Nazrin Saad said...

cerita best lain kenapa tak cerita?

kk : haaa, kalau dh burn xleh delete? xnak burn lah!

wann : kalau beli dvd dia dh la tunjuk 0 byte. risau takut kena tipu.

priceless~~

wann afzan™ said...

yg tu x penting!
bodo!

Nazrin Saad said...

ayt ni tiba2 ada efek macam echo,

'saya risau takut kena tipu..tipu..tipu..'

=P

wann afzan™ said...

whatever~