Wednesday, April 7, 2010

thanks for the awards!

x sangka x sampai setahun aku menggunakan blog, dah ada dua anugerah dapat...kadang2 artis yang baru naik pun, baru dapat 1 award dalam masa setahun..kirenya aku lagi popular dari artis la, kan?hahahahaha....erk...alhamdulillah.....hehe...

btw, thanks to miera hamie yang selalu alert dengan entries baru aku dan juga thanks to abid, my old friend yang kata aku aktif dalam dunia blog ni...haha...aku tulis pun bila ada idea je, abid...


from miera hamie


from abid

seperti biasa, bila orang bagi award ni, kita kena balas balik, ye x?tapi, bagi aku, semua blog yang aku baca, aku suka...sebab semua orang menulis ikut style masing2...then aku xtau nak bagi award macam mana sebab aku memang x reti...kalau orang suruh aku jadi juri untuk miss world competition pun confirm aku akan tolak walaupun diorang nak bagi banglo kat aku...so, kat sini aku just nak gtau yang aku sangat2 suka dengan blog semua orang yang x habis2 mencurahkan idea dan x sudah2 menulis untuk santapan orang ramai walaupun orang yang membaca tu x dikenali...

sekian~