Wednesday, September 7, 2011

kita tengok lepas Hari 1Malaysia macam mana

16 September - Hari 1Malaysia.
anda silap. ni bukan entry berunsurkan politik.

seperti syarikat ternama yang lain, TM pun suka menempa nama. so, aktiviti kawad, fund raising dan sebagainya amat digemari.

ofis sekarang agak kosong sebab ramai pergi training untuk kawad 1Malaysia kat Dataran Merdeka minggu depan. termasuklah bos aku.

sebab tu aku xde kerja nak buat sampai ke hari ni.

silap. tadi ada satu kerja. kena key in data orang kerja overtime. kerja tu pun aku buat x sampai setengah jam.

lepas tu, none, nothing, nada.

termenung lah aku sampai ke petang sambil main Plant Vs. Zombies.

lepas Hari 1Malaysia baru bos masuk kot. lepas tu introduce aku ke seisi department. dan akhirnya aku akan dapat meja aku sendiri.

dan mungkin masa tu aku akan ada kawan nak lunch sekali.

owh. this is why i'm all alone here. tengok list budak praktikal yang lapor diri Isnin lepas.

and the list goes on...
dalam 50 orang budak praktikal, aku sorang je kat GiTN. huh.

and aku sorang je lahir tahun 90-an.

p/s : baru hari ni aku berani update blog kat ofis. lagipun, kat sini diorang x pakai Mozilla. diorang pakai IE.

4 comments:

mikhaelahmad said...

fakap apa pakai IE. gila ke hape.

wann afzan™ said...

tu lah. zaman batu punye opis.

mikhaelahmad said...

alah, kat opis kot. stended r.

wann afzan™ said...

lagipun server tm mmg x into dengan mozilla. google chrome pun tersekat2.