Tuesday, September 20, 2011

ada orang nama Mikhaella rupanya

dalam hidup ni kita kena yakin dan berani tonjolkan diri kepada orang ramai. sebagai contoh, Nazrin Saad. lihat ulasan beliau.

"Gua dah putih sekarang. Nanti lu pun terkejut dengan kulit gua yang putih melepak bak salju"

**************

ada ke nama orang Markisa? nama Marissa aku tau lah. tapi Markisa xde eh?

Markisa tu nama buah, aku tau. dan jus Markisa sangat sedap.

x boleh ke bubuh nama anak Markisa? hahahahaha..

**************

turun Putra Kerinchi kul 12, pergi makan dulu. masuk opis like a boss. tengok2 supervisor pergi training. so hari ni xde kerja. yay!!!
**************

subuh tadi selsema teruk. bangun kul 10, dah ok. masuk opis balik, selsema lagi. balik ah camni!
**************

actually aku xtau nak buat apa. so, aku update blog.

5 comments:

Nazrin Saad said...

Lu tak pernah pun cakap lu putih. Gua tahu sebabnya.

wann afzan™ said...

pe?

say- O said...

obviously, u are terribly bored

wann afzan™ said...

hahahaha..tu lah. kalau ade keje, sampai x prasan dah lunch. kalau xde keje, memang xde benda langsung nak buat!

Nazrin Saad said...

Sebab lu kurang yakin dengan diri sendiri.